marketing

Atrakcyjny opis firmy

Na firmowej stronie internetowej niezbędnym elementem jest zakładka „o nas”. Często jednak wiele firm nie wie jak sformułować treści, by opis był atrakcyjny i właściwie prezentował firmę. Trudności pojawiają się też przy tworzeniu informacji o firmie.

Podstawowe informacje

W opisie firmy trzeba wyraźnie zaznaczyć jej nazwę, lokalizację i najważniejsze dane. Przy czym szczegółowe dane kontaktowe warto umieścić w innej zakładce – kontakt. W opisie należy jasno opisać profil działalności firmy, a także misję i cele. Nawet jeśli mało osób czyta te treści już sam fakt ich obecności jest znaczący. Dobrze jest też opisać krótko historię firmy. Warto podstawowe informacje wzbogacić o zdjęcia i ciekawe materiały.

Sukcesy i nagrody

Opis firmy to też doskonale miejsce na to, by pochwalić się nagrodami, certyfikatami, wyróżnieniami. Warto też w tym miejscu wspomnieć o prestiżowych klientach i wyjątkowo ważnych realizacjach. Dobrze jest takie informacje wzbogacić o odsyłacz do rekomendacji, opinii klientów i dotychczasowych realizacji. Jeśli pojawiliśmy się w mediach to także o tym warto wspomnieć.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Jeśli firma angażuje się w działalność, która wykracza poza powiększanie własnego zysku, to także o tym warto opowiedzieć klientom, którzy trafiają na stronę firmy. Dbałość o środowisko naturalne, sponsorowanie wydarzeń i inicjatyw społecznych, wolontariat pracowniczy, to wszystko elementy, którymi warto się chwalić, bo budują pozytywny wizerunek.

Galerie zdjęć i portfolio

Materiały filmowe, profesjonalne zdjęcia pracowników firmy, zaprezentowanie zaplecza logistycznego i pomieszczeń biurowych, to wszystko elementy, które budują zaufanie do firmy i podnoszą jej prestiż, nie tylko w oczach klientów, ale też potencjalnych partnerów biznesowych. W wielu przypadkach warto też stworzyć atrakcyjne portfolio.

Aktualności

Jeśli w naszej firmie dużo się dzieje, to warto wykorzystać profil na Facebooku, vlog na YouTube lub stworzyć zakładkę z aktualnościami, aby o tym opowiadać. Jest to dobre miejsce na to by pochwalić się nowymi osiągnięciami, wspomnieć o rozbudowywaniu parku maszyn, o powiększeniu zespołu o nowych specjalistów, o wzięciu udziału w wystawach i targach. W ten sposób zyskamy szacunek klientów, partnerów biznesowych oraz stworzymy wizerunek dobrego pracodawcy.