Atrakcyjny opis firmy

Atrakcyjny opis firmy

Atrakcyjny opis firmy

Na firmowej stronie internetowej niezbędnym elementem jest zakładka „o nas”. Często jednak wiele firm nie wie jak sformułować treści, by opis był atrakcyjny i właściwie prezentował firmę. Trudności pojawiają się też przy tworzeniu informacji o firmie.

Podstawowe informacje

W opisie firmy trzeba wyraźnie zaznaczyć jej nazwę, lokalizację i najważniejsze dane. Przy czym szczegółowe dane kontaktowe warto umieścić w innej zakładce – kontakt. W opisie należy jasno opisać profil działalności firmy, a także misję i cele. Nawet jeśli mało osób czyta te treści już sam fakt ich obecności jest znaczący. Dobrze jest też opisać krótko historię firmy. Warto podstawowe informacje wzbogacić o zdjęcia i ciekawe materiały.

Sukcesy i nagrody

Opis firmy to też doskonale miejsce na to, by pochwalić się nagrodami, certyfikatami, wyróżnieniami. Warto też w tym miejscu wspomnieć o prestiżowych klientach i wyjątkowo ważnych realizacjach. Dobrze jest takie informacje wzbogacić o odsyłacz do rekomendacji, opinii klientów i dotychczasowych realizacji. Jeśli pojawiliśmy się w mediach to także o tym warto wspomnieć.

Społeczna odpowiedzialność biznesu

Jeśli firma angażuje się w działalność, która wykracza poza powiększanie własnego zysku, to także o tym warto opowiedzieć klientom, którzy trafiają na stronę firmy. Dbałość o środowisko naturalne, sponsorowanie wydarzeń i inicjatyw społecznych, wolontariat pracowniczy, to wszystko elementy, którymi warto się chwalić, bo budują pozytywny wizerunek.

Galerie zdjęć i portfolio

Materiały filmowe, profesjonalne zdjęcia pracowników firmy, zaprezentowanie zaplecza logistycznego i pomieszczeń biurowych, to wszystko elementy, które budują zaufanie do firmy i podnoszą jej prestiż, nie tylko w oczach klientów, ale też potencjalnych partnerów biznesowych. W wielu przypadkach warto też stworzyć atrakcyjne portfolio.

Aktualności

Jeśli w naszej firmie dużo się dzieje, to warto wykorzystać profil na Facebooku, vlog na YouTube lub stworzyć zakładkę z aktualnościami, aby o tym opowiadać. Jest to dobre miejsce na to by pochwalić się nowymi osiągnięciami, wspomnieć o rozbudowywaniu parku maszyn, o powiększeniu zespołu o nowych specjalistów, o wzięciu udziału w wystawach i targach. W ten sposób zyskamy szacunek klientów, partnerów biznesowych oraz stworzymy wizerunek dobrego pracodawcy.